Thanks to ALUMNI SDASA for your support..

Alhamdulillah... Syukur...
Bangga dan terharu apabila membaca berita terkini di blog 
rupa-rupanya berita tentang diri aku! huhuhu... mana tak bangga beb.... Anyway.. THANK YOU VERY VERY MUCH atas sokongan yang diberikan. Ni yang betul-betul semangat nak meneruskan bidang penulisan nihh..  Apatah lagi, novel-novel aku tu belum terjual di mana-mana kedai buku lagi tetapi member-member dah dok order terus dari aku. Kata mereka, lambat sangat nak tunggu kat pasaran. Lebih baik suruh aku order terus dari distributer.. Pada aku.. tak kisahlah itu semua. Yang penting, dia orang dah tunjukkan tanda sokongan yang sebegitu pun.. dah cukup bagus untuk aku..
Apa-apa pun.. novel ketiga is on the way.. yang pasti.. SDASA merupakan antara latar belakang kisah itu nanti.. Tunggu..!!  :)
Di bawah ini.. antara caption dari blog SDASA yang sangat-sangat aku banggakan dan hargai.. Love u SDASA...!!
        **********************************************
Pihak ALUMNI SDASA tumpang berbangga apabila dimaklumkan bahawa salah seorang bekas pelajar tahun 1990, Puan Rohaidah Haron akan melancarkan novel pertamanya bertajuk “AKU REDHA & ITU AKU” di Pesta Buku Antarabangsa, PWTC, Kuala Lumpur. Pelancaran dijadualkan berlangsung pada Sabtu, 30 April dan Ahad, 1 Mei 2011 pada pukul 2 petang hingga 5 petang di Dewan Tun Hussein Onn di booth nombor D09, D10, D15 dan D16.

Puan Rohaidah berharap agar dapat bertemu rakan-rakan bekas pelajar SDASA pada hujung minggu bagi memberi sokongan padu di atas kelahiran karya-karya beliau.

Kepada Puan Rohaidah, ALUMNI SDASA ingin mengucapkan selamat maju jaya di dalam bidang yang diceburi.
Untuk mendapatkan sinopsis novel-novel beliau, sila layari laman web berikut:http://aidaanggerik.blogspot.com/2011/04/sinopsis-aku-redha-itu-aku.html

No comments: