SAYA TETAP NAK AWAK! terima 4 bintang utk ulasan buku di Berita Harian...

Alhamdulillah....syukur..!

Itu saja yg terucap di bibir ketika pertama kali membaca keratan akhbar Berita Harian, hari Jumaat 25Oct13.

Itupun ada sorang kwn yg hulurkn keratan akhbar itu. Untuk itu.. TQ VERY MUCH Zaini atas keperihatinan u & sokongan yg tak berbelah bg pd karya penulisan I nie.. Mmg susah nk cari kwn yg sentiasa mnyokong pembabitanku dlm penulisan dari dulu hingga skrg...

Well...tak kira laa org nk cakap aku eksyen.. atau apa pun...yg penting..aku BERBANGGA kerana ada pihak yg lebih professional dpt menilai hasil karyaku sedemikian rupa..

Bukan senang nk dpt 4 BINTANG dr kaca mata editor yg professional. Selama ini...aku jd risau bila ada segelintir pembaca yg meletakkn rating STNA bwh dr 2 bintang! Aku dok fikir...dr sudut mana dia meletakkn nilai STNA itu sedemikian rupa... Bila aku check..rupanya si pembaca ini menilai sesuatu karya bdasarkn siapa penulis yg dia suka! Bukan dr karya seseorg penulis itu... Oowhhh...kisahhhnyerrr...

So...x jd hal laa semua tuhh...! Aku pun sedar..aku masih baru dlm bidang ini..Nama pun org masih tertanya2...saper laaa si Aida Adia ni...??? kihkihkih...

Well...lepas dpt penilaian sebegini drpd Berita Harian....aku x kisah dah..apa org nak kata... Yg pasti ianya memangkinkn semangat aku untuk terus menulis dan menghasilkn karya2 yg bermutu....

In shaa allah...doa kan aku berjaya dlm arena yg sgt ku cintai ini... Aamiin.... ;)

No comments: